Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
C'est un enfant vif, intelligent, beau parleur, il aime participer aux conversations des grands, il adore les récits, les histoires, invente des jeux de rôle élaborés, pose sans cesse des questions, connaît beaucoup de choses et a une culture générale étendue... il a une excellente mémoire, apprend avec plaisir. Mais il est maladroit : tout ce qu'il touche se renverse, se casse, tombe... il a besoin d'aide pour s'habiller, pour se laver, s'essuyer... il mange " salement ", n'arrive pas à couper sa viande ni à éplucher les fruits... il a du mal à retrouver ses affaires, à s'organiser... il a beaucoup de mal à écrire et n'accède que très difficilement à l'écriture cursive ou liée... il est lent, malhabile, et le résultat de son travail est peu lisible, brouillon... ses dessins sont pauvres, souvent qualifiés d'immatures... il progresse avec le temps mais de façon insuffisante, et ne peut suivre " en écriture " à l'école... il est facilement distrait et a du mal à se concentrer en classe... il a des problèmes de tonus musculaire...
Dyspraxie --- Enfants en difficulté d'apprentissage --- Apraxia. --- Learning disabled children --- Dyspraxie. --- Enfants en difficulté d'apprentissage.
Choose an application
Enfants --- Kinderen --- Recepten (kookkunst) --- Recettes culinaires --- Kookboeken: kinderen --- Kookboeken --- Kookboeken.
Choose an application
Vele jonge gezinnen maken dankbaar gebruik van de bereidwillige hulp van oma of opa bij de opvang van hun kinderen. Grootouders worden dan ook steeds belangrijker als het gaat om de opvoeding van kinderen. Deze situatie vergt veel overleg tussen ouders en grootouders. Dit is het eerste opvoedingsboek dat zich volledig richt op de grootouders. Hoe zorg je ervoor dat je als grootouder op dezelfde lijn zit als je zoon/dochter wat betreft de opvoeding van de kleinkinderen? Hoe geef je aan welke taken je wel of niet op je wilt nemen? En waar ligt die o zo belangrijke grens tussen liefhebben en verwennen ook al weer? Een pleidooi voor openheid en duidelijke afspraken, waarin grootouders zelf aan het woord komen Als grootouder speel je een belangrijke rol in het leven van je kleinkinderen. Van je huis maak je graag een warm nest voor ze, en ook jij helpt mee in de opvoeding, al zul je dat op een andere manier doen dan toen je eigen kinderen klein waren. Hoe kun je met je kinderen afspreken wat je wel en wat je niet kunt of wilt doen? Hoe vermijd je misverstanden en conflicten? Hoe kunnen ouders en grootouders elkaar op een warme, positieve manier steunen? En waar ligt die o zo belangrijke grens tussen liefhebben en verwennen?
Child and grandparent --- Children and grandparents --- Enfants et grands-parents --- Grand-parent et enfant --- Grandchild and grandparent --- Grandchildren and grandparents --- Grandparent and child --- Grandparent and grandchild --- Grandparents and children --- Grandparents and grandchildren --- Grands-mères et enfants --- Grands-parents et enfants --- Grands-parents et petits-enfants --- Grands-pères et enfants --- Grootouder en kind --- Grootouders en kinderen --- Grootouders en kleinkinderen --- Petits-enfants et grands-parents --- Relations enfants-grands-parents --- Relations grands-parents-enfants --- 37.018.1 --- #KVHB:Grootouders --- #KVHB:Opvoeding --- Rol van de ouders in opvoeding. Gezinsopvoeding --- Grootouders --- Grootouders. --- 37.018.1 Rol van de ouders in opvoeding. Gezinsopvoeding --- Child rearing --- Handbooks, manuals, etc. --- Grandparents as parents
Choose an application
Kinderen Wereldwijd informeert zijn lezers over de toestand van kinderen in de wereld, de promotiecampagnes voor het respect voor de rechten van het kind en de impact van de projecten van UNICEF op het leven van kinderen.
Aide aux pays en voie de développement --- Enfants --- Kinderen --- Ontwikkelingshulp --- Périodiques --- Tijdschriften --- Unicef --- tijdschriften --- tijdschriften. --- Tijdschriften.
Choose an application
Intelligent Testing with the WISC-V provides comprehensive guidelines to administering, scoring, and interpreting the latest edition of the Wechsler Intelligence Scale for Children. This indispensable resource introduces an expanded test structure with additional subtests. The authors offer valuable advice on clinical applications and illustrate how to gain an understanding of a child's specific areas of strength and weaknesses and how to translate these cognitive assets and deficits into appropriate suggestions for intervention.
Wechsler Intelligence Scale for Children. --- Wechsler, Echelle d'intelligence pour enfants de --- #KVHB:WISC-V --- #KVHB:Test; intelligentie --- PSYCHOLOGY / Assessment, Testing & Measurement. --- Echelle d'intelligence de Wechsler pour enfants --- Intelligent testing --- Intelligentietest ; kinderen. --- #KVHB:Psychodiagnostiek --- Wechsler Intelligence Scale for Children --- Children --- Enfants --- Tests d'intelligence --- Echelle d'intelligence de Wechsler pour enfants. --- Tests d'intelligence. --- Cognitive psychology --- Didactic evaluation --- intelligentietests --- wetenschappelijke instrumenten --- adolescenten --- evaluatie (onderwijs) --- kinderen --- cognitieve psychologie --- kinderpsychologie --- didactische processen --- intelligentie --- neuropsychologie --- Intelligent testing.
Choose an application
"The comprehensive reference for informative WISC-V assessment Essentials of WISC-V Assessmentprovides step-by-step guidance for administering, scoring, and interpreting the Wechsler Intelligence Scale for Children (WISC-V). Packed with practical tips for more accurate assessment, this informative guide includes numerous case studies that illustrate a range of real-world issues. Special attention is devoted to the assessment of individuals who have significant learning difficulties, such as learning disabilities, and who speak English as a second language. The WISC-V is a valuable assessment tool, but it must be administered and scored appropriately to gain meaning from score interpretation. This book gives you an in-depth understanding of the WISC-V assessment and interpretive process to assist practitioners in: Conducting efficient and informative WISC-V assessments Utilizing WISC-V in cross-battery and neuropsychological assessment Applying WISC-V in the identification of specific learning disabilities Utilizing WISC-V in nondiscriminatory assessment of English language learners Writing theory-based WISC-V reports Linking WISC-V findings to interventions based on individual performance As the world's most widely-used intelligence test for children, the WISC-V is useful in diagnosing intellectual disabilities and specific learning disabilities, as well as in identifying giftedness. In this volume, sample reports demonstrate how WISC-V assessment results may be linked to interventions, accommodations, modifications, and compensatory strategies that facilitate positive outcomes for children. Essentials of WISC-V Assessment is the all-in-one practical resource for both students and practitioners. The book can be used on its own or with companion software (purchased separately) that provides a user-friendly tool for producing psychometrically and theoretically defensible interpretations of WISC-V performance, and may be used to develop interventions based on each child's strengths and weaknesses"--
Wechsler Intelligence Scale for Children --- Children --- Ability --- Echelle d'intelligence de Wechsler pour enfants --- Enfants --- Tests d'aptitude --- PSYCHOLOGY / Assessment, Testing & Measurement. --- Intelligence testing --- Testing --- Tests d'intelligence --- KVHB: psychodiagnostiek --- WISC-V --- Echelle d'intelligence de Wechsler pour enfants. --- Tests d'aptitude. --- Tests d'intelligence. --- Cognitive psychology --- Didactic evaluation --- intelligentietests --- wetenschappelijke instrumenten --- adolescenten --- evaluatie (onderwijs) --- kinderen --- cognitieve psychologie --- kinderpsychologie --- didactische processen --- intelligentie --- neuropsychologie
Choose an application
Enfants --- Jeugd --- Jeunesse --- Kinderen --- Psychiatrie --- Jeugdpsychiatrie --- Kinderpsychiatrie --- 606.4 --- autisme --- druggebruik --- eetstoornissen --- kinderpsychiatrie --- stemmingsstoornissen --- tic-stoornissen --- zindelijkheid --- Kinderpsychiatrie - Jeugd- en adolescentiepsychiatrie --- Jeugdpsychiatrie. --- Kinderpsychiatrie.
Choose an application
Een kind met leer-,gedrags- of ontwikkelingsstoornis, daar kan elke leerkracht, logopedist of ouder mee geconfronteerd worden.Om een zekere houvast te bieden, hebben Karl Baert en Prof. Dr. Annemie Desoete de handen in elkaar geslagen. Ze brengen in Ik hoor er ook bij! de 10 meest voorkomende stoornissen bij jongeren duidelijk en overzichtelijk in kaart.
462 --- leerstoornissen --- gedragsproblemen --- Leerproblemen. --- Behavior disorders in children --- Behavior problems in children --- Behavioral problems in children --- Child behavior disorders --- Comportement chez l'enfant [Troubles du ] --- Comportement chez les enfants [Troubles du ] --- Disruptive behavior disorders in children --- Enfant -- Troubles du comportement --- Enfant [Troubles du comportement chez l' ] --- Enfants -- Troubles du comportement --- Enfants [Troubles du comportement chez les ] --- Gedragsproblemen bij kinderen --- Gedragsstoornissen bij de kinderen --- Kinderen [Gedragstoornissen bij de ] --- Stoornissen [Gedrag] bij de kinderen --- Troubles comportementaux infantiles --- Troubles de comportement infantiles --- Troubles du comportement chez l'enfant --- Troubles du comportement chez les enfants --- Problem children --- Education --- Belgium
Choose an application
Als ouder van een kind met een beperking weet je vroeg of laat: er klopt iets niet... Soms al tijdens de zwangerschap of vlak na de bevalling, soms wanneer blijkt dat de ontwikkeling van je kind achterblijft. Als ouder wordt je dan voor uitdagingen gesteld waar de klassieke opvoedboeken niet over adviseren. Oei, er klopt iets niet... doet dit wél. De nuttige tips en ervaringsverhalen van andere ouders bieden je handvatten om (weer) plezier te beleven aan het opvoeden! Vanaf het moment waarop je weet dat er iets niet klopt, doorloop je als ouder een aantal fases, bijvoorbeeld het niemandsland waarin je nog niet precies weet wat er aan de hand is, het zoeken en hopelijk vinden van de diagnose, de eerste keer dat je kind naar de speciale opvang gaat. Daarnaast loop je ook tegen allerlei uitdagingen aan. Hoe leer je bijvoorbeeld omgaan met het netwerk van hulpverleners om je kind heen? En hoe zorg je ervoor dat broertjes en zusjes genoeg aandacht blijven krijgen? De herkenbare ervaringsverhalen en praktische tips en adviezen in Oei, er klopt iets niet... helpen je om te gaan met al deze fases en uitdagingen, zodat je uiteindelijk (weer) kunt genieten van het ouderschap.
Abnormal children --- Children [Abnormal and backward ] --- Children [Handicapped ] --- Children with disabilities --- Enfants handicapés --- Gehandicapte kinderen --- Handicapped children --- Handicapés [Enfants ] --- Kinderen [Gehandicapte ] --- Kinderen met een handicap --- #PBIB:+101.20 --- 325 --- Opvoeding --- Dagelijks leven --- Brussen --- Buiten het onderwijs : Opvoeding : Thuis --- Sociale problemen van en zorg voor zintuiglijk en lichamelijk gehandicapten; algemeen --- Handicaps --- Handicaps. --- Care --- PXL-Healthcare 2013 --- ontwikkelingspsychologie --- mentale retardatie --- lichamelijke beperking
Choose an application
Autisme --- Bien-être social --- Enfants --- Kinderen --- Maatschappelijk welzijn --- Périodiques --- Tijdschriften --- Autistische kinderen --- Periodicals --- #VCV tijdschrift ruil --- 462.4 --- Tijdschriften SAW --- Personen met autisme (autisme) --- 376.44 --- gezondheidszorg --- tijdschriften --- ergotherapie --- tijdschriften. --- Tijdschriften. --- Orthopedagogics --- autisme --- orthopedagogiek --- autismespectrumstoornis (ASS)
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|